کابینت کرج for Dummies

Wiki Article

– می توانید از ترکیب رنگ مکمل برای افزایش جذابیت به آن استفاده کرد

با این وجود، با برخی ترفندها می‌توانید از رنگ‌های تیره نیز در آشپزخانه‌های کوچک استفاده کنید.

در هر صورت اگر قصد تعویض و بازسازی کابینت‌های آشپزخانه را دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم با کارشناسان شرکت‌های معتبر کابینت‌سازی مشورت کنید تا هم در سبک و مدل کابینت شما را راهنمایی کنند و هم از انجام هزینه‌های اضافه پیشگیری کنید.

دستگیره کابینت، می تواند ظاهر کار را تحت تاثیر قرار دهد. البته باید توجه داشته باشید که برای انتخاب دستگیره شرط مهم، رنگ کابینت و میزان کار شدگی آن است.

اگر به دنبال یک مدل منحصر به فرد و بسیار شیک از کابینت‌های کلاسیک آشپزخانه می‌گردید، تصویر بالا می‌تواند یک گزینه‌ی عالی باشد.

اگر درب کابینت‌های دچار خرابی یا پوسیدگی شده‌اند و این پوسیدگی قابل ترمیم نیست، ناچار هستید که درب کابینت‌های خود را تعویض کنید.

– وجود فرم آلدئید موجود در چوب ام دی اف موجب آلودگی هوا می گردد

کابینت‌ مدرن ، محبوبیت بسیاری نزد ایرانیان دارد. استفاده از کابینت آشپزخانه مدرن ، به هر فضایی حس حضور در مدرنیته را می‌دهد. از جمله ویژگی‌های طراحی و ساختاری کابینت مدرن، می‌توان به سادگی بدنه و درهای آن، ارتفاع بلند کابینت‌ها و استفاده از رنگ‌های براق و روشن اشاره کرد.

از ویژگی های منحصر به فرد این کابینت های میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

این کابینت‌ها علاوه بر اینکه می‌توانند به شما کمک کنند کابینت آشپزخانه جزیره ای جدید تا وسایل خود را از دید عموم دور نگه دارید خود نیز با گرفتن جای کمتر باعث می‌شوند آشپزخانه‌ی شما بزرگتر دیده شود.

این شرکت، یک شرکت ثبت شده در سازمان اسناد و املاک کشور می باشد.

– استفاده از پرس وکیوم روکش های محافظتی را به خوبی به آن وصل می کند.

در این تصویر می‌توان بوفه‌های بسیار متنوع و زیاد این مدل از کابینت‌های سفید را را به خوبی دید.

به همین دلیل است که معمولاً از یک رنگ متضاد و تیره در ترکیب رنگ کابینت‌های روشن استفاده می‌شود. تضاد رنگ باعث می‌شود تا توجه بیشتر بر روی جزئیات جلب شود.

Report this wiki page